Reklāmas gudrīšu naivums

 Reklāms gudrīšu naivums.
Praktiķa komentārs.

Ik dienas, saskaroties ar cilvēku likteņiem, redzu, cik liela ietekme ir tam, kāda ir to attieksme pret svētumu. Ja cilvēks neko netur svētu, ir grūtības izveidot stabilas ģimenes, tikt pie bērniem, atrast mieru dvēselē. Kamēr tie ir jauni intelektuāļi, tas viss liekas nesvarīgi, taču laikam ejot, šie ļaudis saskaras ar vientulības tēmu, un tad jau smiekli vairs nenāk.
Reklāmai ir tikai viens mērķis-pārdot. Tā ir tirgoņu loģika. Jā, tā ir gudru cilvēku nodarbe. Taču šī gudrība ir ierobežota. Paskaidrošu kādēļ.
Mēs piedzimstam ar tādu likteni, kādu esam pelnījuši. Pelnījuši kad? Pelnījuši kā? Senās zināšanas piekodina godāt Dievu, tēvu, māti, ģimeni, dabu. Vārdu sakot, laiku laikos ir zināms, ka ir parastas lietas un un ir svētas lietas.
Kas notiek, ja cilvēki to nedara? Tie protams, rada ilūziju sev un apkārtējiem, ka ir ļoti gudri, ka viņus neinteresē visi tie pekstiņi par godu un svētumu. Tikai tie nezina kā VISS ir iekārtots. Bet VISS ir iekārtots hierarhiski. Tik daudz taču saprot arī gudrīši, ka nedrīkst necienīt priekšnieku, vai ne? Vismaz atklāti. Var pasmieties aiz muguras. Bet no Liktens acs nepaslēpsies aiz muguras, nav iespējams, džeki! Bet pats priekšnieks, piemēram, reklāmas aģentūras vadītājs vai reklāmas pasūtītājs domā, ka ir ļoti gudri, ja izmantos svētas lietas savu preču pārdošanai.
Reklāmās aizvien biežāk ekspluatētās ģimenisko jūtu izmantošana atspēlēsies. Tas ir tāpat, it kā jūs pārdotu savas mātes laulības gredzenu vai tēva mīlestību pret jums.
Jūs to labi pārdosiet, taču PĀRDOSIET, un jums tās vairs NEBŪS!
Jums nebūs tēva un mātes mīlestības dzīvē, kuru jūs veidojat, jo ta būs PĀRDOTA par grašiem. Jūs jau variet neticēt nākošam dzīvēm, bet neatkarīgi no tā vai ticat vai neticat, tā pienāks.
Kad līdzjūtībā redzu šos cilvēkus savā ikdienas darbā, tā vien gribas teikt: kur jūs bijāt ātrāk, kādēļ spēlējāties ar svēto?
Bērnam tas ir piedodami, bet kad lieli cilvēki saglabā bērna prātu un domā, ka apmānot ļaudis(nekas cits jau tas nav, kad radot svētas jūtas, tiek iesmērēts margarīns vai augļotāju aizdevums) , tie domā, ka ir gudrāki par viņiem.
Reklāma ir pārliecināšana. Par ko pārliecini, par to būs jāatbild. Ja pārliecini cilvēkus nonākt parādu jūgā(par to ir katra otrā reklāma šobrīd tv), nesūdzies pēc tam.
Nu neesat jūs gudrāki, jums vienkārši piemīt gudrīšu naivums, jo jūs nesaprotat kā viss ir iekārtots.

18.05.2017

Papildinājums astrologiem
Merkurs protams ir gudrības planēta, taču pār pasauli valda Jupiters un Saturns
Ja reklāma dominē 9.mājā, kur jābūt svētumam, rodas loti slikta karma. Tā rada nākošajā dzīvē ļoti sliktas izpausmes.
Nebūsim tik naivi kā neticīgie intelektuāļi. Katrai planētai ir sava vieta. Pārdot vajag, tikai nevajag pārdot, izmantojot svēto(4.,9.māju)



Atpakaļ

© Andris Račs 2010, materiālus drīkst pārpublicēt tikai ar atļauju,
ar norādi uz avotu: www.astrologos.lv